Catalá diu que després de les Falles es podrà "començar a caminar en la redefinició de la plaça de l'Ajuntament"

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu de la plaa de l'Ajuntament de Valncia.
AYUNTAMIENTO DE VALNCIA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 19 febrero 2024 17:53

   VALNCIA, 19 Feb. (EUROPA PRESS) -

   L'alcaldessa de Valncia, María José Catalá, ha indicat aquest dilluns que després de Falles s'estar "en disposició de comenar a caminar en el nou projecte de la plaa de l'Ajuntament", en "la redefinició del projecte" per a aquest enclavament. A més, ha assenyalat que la remodelació d'aquest espai és "un procés molt més complex del que a priori pareixia".

    Catalá (PP) s'ha pronunciat d'aquesta manera després d'assistir a la presentació de 77 nous agents del Cos Municipal de Bombers, preguntada per la revisió del projecte de reforma de la plaa de l'Ajuntament impulsat per l'anterior executiu local --Compromís i PSPV-- i per la data en la qual el seu equip podria donar a conéixer la proposta que defn.

    Així mateix, ha sigut preguntada per la investigació del professor Vicente García Ros sobre el passat d'aquest entorn com Covento de Sant Francisco i per si en la revisió de l'espai es podria tindre en compte aix i restes.

    "És una circumstncia que ha vingut a incorporar-se al procés de reflexió que estem fent entorn de la plaa", ha asseverat la primera edil, que ha exposat que aix "demostra que és un procés molt més complex del que a priori pareixia".

    María José Catalá ha comentat, igualment, que ara s'est "en un procés també molt important" i "molt exigent", segons ha dit, "preparar la ciutat per a la gran afluncia de persones" que acudeixen a ella "en Falles.

    Després d'aix, l'alcaldessa ha apuntat que "res més passen Falles" s'estar "en disposició de comenar a caminar en el nou projecte de la Plaa de l'Ajuntament" i "la redefinició del projecte".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press