El Centre del Carme Cultura Contemporània presenta el 5 de febrer el tango contemporani del duo Cuacci-Agri

Imatge del violinista Pablo Agri i el pianista Juan Esteban Cuacci
GVA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 3 febrero 2026 17:44

   VALÈNCIA, 3 Feb. (EUROPA PRESS) -

   El Centre del Carme Cultura Contemporània (CCCC) acull este dijous 5 de febrer, a les 18.30 hores, el concert del duo Cuacci-Agri, que reunix a "dos de les figures més reconegudes" del tango contemporani: el pianista Juan Esteban Cuacci i el violinista Pablo Agri.

   La Sala Refectori del Centre del Carme serà l'escenari d'un concert d'entrada gratuïta en el qual el duo de músics argentins interpretarà un repertori de tango renovat que integra jazz, música de cambra i improvisació, segons ha indicat l'administració autonòmica en un comunicat.

   Al tàndem Cuacci-Agri, li acompanyarà la veu de la cantant bonaerense resident a València Analía Bueti, reconeguda el 2002 amb la marca país Argentina per la seua labor difusora del tango en la seua faceta de cantant, així com de productora i directora d'espectacles.

   Cuacci i Agri pertanyen a dos sagues de destacats músics argentins. Agri és hereu directe de la tradició del seu pare Antonio Agri, qui anara músic d'Astor Piazzolla. El piano de Cuacci prové d'una virtuosa estirp musical, nebot de la cantant Susana Rinaldi i fill del gran director de l'Orquestra del Tango de la Ciutat de Buenos Aires, Juan Carlos Cuacci.

   El seu repertori abasta obres pròpies i versions profundament personals de clàssics del tango, des de Piazzola i Salgán fins a Rovira, Troilo o Arolas, "sempre amb un enfocament contemporani que transcendix gèneres".

   Tots dos estan units per una "profunda arrel en el tango, heretada i reinventada, el duo de violinista i pianista representa una destacada proposta de tango contemporani de càmera, caracteritzada per un diàleg íntim i tècnic entre tots dos instruments".

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià