Compromís insistix: la periodista que "suposadament" va dinar amb Mazón el 29O ha de comparéixer al Congrés

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, en el ple de pressupostos
Rober Solsona - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 28 mayo 2025 13:46

   VALÈNCIA, 28 May. (EUROPA PRESS) -

   El síndic de Compromís a Les Corts, Joan Baldoví, ha posat l'accent en el fet que la periodista Maribel Vilaplana, qui "suposadament" va dinar amb el president Carlos Mazón el dia de la dana, ha d'acudir a la comissió d'investigació sobre la catàstrofe al Congrés.

   Així ho ha manifestat a preguntes dels periodistes sobre una informació d'eldiario.es al vontant dels dubtes del PSOE sobre si ha d'incloure la comunicadora en seua llista de persones que han de comparéixer a la comissió en la Cambra baixa.

   "Ja sabem el que va fer tothom aquella vesprada excepte Mazón, per la qual cosa estaria bé que la persona que suposadament va estar dinant amb ell indique en seu parlamentària, on no pot mentir, si va estar dinant realment, fins a quina hora i a quina hora va eixir Mazón d'El Ventorro", ha exposat Baldoví.

   Preguntat per la posició de la jutgessa de Catarroja encarregada d'investigar la gestió de la dana, que va dir que no procedia cridar a declarar Vilaplana, Baldoví ha indicat que "una cosa és el camí judicial i una altre la comissió d'investigació".

   "Set mesos després, la societat valenciana i les víctimes no saben on va estar Carlos Mazón, i per responsabilitat i per dignitat es mereixen una explicació", ha reivindicat, i ha destacat que durant el dinar "Mazón va abandonar el poble valencià" mentre ja "hi havia víctimes als pobles inundats".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press