VALÈNCIA, 26 Dic. (EUROPA PRESS) -
La Comunitat Valenciana acomiada la setmana amb precipitacions moderades en els litorals sud de València i nord d'Alacant, gelades febles a l'interior i temperatures en ascens, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
En general, este divendres els cels estaran nuvolosos i tendiran a intervals nuvolosos i a poc nuvolós al final en el terç sud. Les precipitacions, per la seua banda, seran en general febles, localment moderades a Castelló i no es descarten en el terç sud en la primera meitat de la jornada.
Quant al vent, en el litoral bufarà moderat de component oest, que tendirà a fluix al final de la jornada, i a l'interior vent fluix, de component oest, tendint a fluix de component oest.
Respecte a les temperatures, en general tendiran a ascendir i aconseguiran màximes de 16 graus a Alacant i València i de 15º a Castelló de la Plana, mentre que les mínimes seran de 7º, 8º i 9º en cadascuna de les tres capitals, respectivament.