La Comunitat Valenciana té este dimecres avisos taronges i grocs per fonts vents i fenòmens costaners

Avisos d'Aemet
AEMET
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 28 enero 2026 10:03

   VALÈNCIA, 28 Ene. (EUROPA PRESS) -

   La Comunitat Valenciana encara la jornada del dimecres marcada per les ratxes molt fortes de vent de l'oest, especialment en la meitat sud, on probablement se superen els 90 km/h, segons l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), que ha activat avisos taronges i grocs per fenòmens costaners i vent.

   En concret, l'avís taronja per forts vents estarà actiu fins a les 23.59 hores en el litoral nord, interior i litoral sud d'Alacant i l'interior sud de València.

   Els avisos taronges per fenòmens costaners estan vigents en el litoral nord i litoral sud d'Alacant i en el litoral nord i litoral sud de València.

   Així mateix, estan actius avisos grocs per vents a l'interior nord, litoral nord, interior sud i litoral sud de Castelló i a l'interior nord, litoral nord i litoral sud de València. L'avís groc per fenòmens costaners està vigent en el litoral sud d'Alacant i litoral sud de Castelló.

   D'altra banda, s'esperen intervals nuvolosos amb precipitacions en les hores centrals del dia. La cota de neu a l'interior estarà entorn dels 900-1100 m.

    La temperatura va en descens, lleuger en el cas de les mínimes. La mínima és de 10ºC en les tres capitals valencianes, mentre que les màximes aconseguiran els 20ºC a Alacant, els 18ºC a València i els 15ºC a Castelló de la Plana.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià