La CVMC adjudica per 1,05 milions el contracte dels sistemes i servicis necessaris per a la multicontinuïtat

Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 16 junio 2017 16:36

VALÈNCIA 16 Jun. (EUROPA PRESS) -

La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha adjudicat per 1,05 milions d'euros el contracte per al subministrament dels sistemes i servicis necessaris per a l'engegada en explotació de la multicontinuïtat de la televisió pública valenciana.

Segons ha informat la corporació en un comunicat, l'empresa adjudicatària ha sigut Datos Media, amb una oferta econòmica de 1.054.422,55 euros, i el termini d'instal·lació previst és de 78 dies. També havien presentat oferta Telefònica i Unitecnic.

El projecte de multicontinuïtat té com a objectiu principal reunir i compartir recursos entre els continguts dels diversos canals.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià