Desmantellen un grup criminal dedicat al tràfic de drogues des de València i Castelló a països de la UE

La Policia Nacional desmantella un grup criminal dedicat al trnsit de drogues i intervé 1.400 plantes de marihuana
POLICÍA NACIONAL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 16 febrero 2024 16:33

   VALNCIA, 16 Feb. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han desmantellat un grup criminal dedicat al cultiu d'extenses plantacions de marihuana, concretament de fins el 1.400 plantes, a les províncies de Valncia i Castelló i a la seua posterior distribució en diversos pasos de la Unió Europea.

   L'operació policial s'ha saldat amb la detenció de quatre homes d'origen búlgar, d'entre 37 i 42 anys, com a presumptes autors dels delictes de trnsit de drogues, defraudació de fluid elctric i pertinena a grup criminal, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

   Les investigacions es van iniciar el novembre passat, després de tindre coneixement que dos persones assentades a Sagunt s'estarien dedicant al cultiu de marihuana. Després de diverses indagacions, els agents han localitzat una finca rústica en aquest municipi i una nau en un polígon industrial de Vila-real que podrien albergar plantacions de marihuana.

   Els investigadors han registrat tots dos llocs, on han trobat dos cultius. Un d'ells, el de Sagunt, es trobava en fase d'assecat, mentre que el de Vila-real estava en fase de creixement. En total, els agents han intervingut 1.400 plantes de marihuana, 41 quilos de marihuana seca, diversos elements emprats en el cultiu i processament d'aquesta droga, 1.300 euros i dos vehicles.

   En aquesta operació policial s'ha detingut quatre homes d'origen búlgar com a presumptes autors dels delictes de trnsit de drogues, defraudació de fluid elctric i pertinena a grup criminal. Els arrestats, tres amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, decretant-se l'ingrés a la presó per a tres d'ells.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press