Detinguda la mare del nounat trobat a un armari després d'acudir ella a urgències

Archivo - Arxiu - Cotxe Gurdia Civil foto d'arxiu
GUARDIA CIVIL - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 20 febrero 2024 16:47

   VALNCIA, 20 Feb. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Gurdia Civil investiguen la mort d'un nounat trobat a un armari després que la mare, una jove de 22 anys, acudira a urgncies d'un centre hospitalari de la província de Valencia, a l'rea de Gandia, després de donar a llum a casa sense assistncia. La Gurdia Civil ha detingut a la dona com a presumpta autora d'un delicte d'assassinat, segons ha informat l'institut armat.

   El beb nounat ha sigut trobat mort aquesta matinada en l'armari d'un domicili de la província de Valencia. La mare, una jove de 22 anys, suposadament havia tingut un part sense assistncia que s'hauria complicat i, a causa de l'hemorrgia que presentava, va acudir a l'hospital després de deixar al beb a un armari del domicili que compartia amb els seus pares.

   Els progenitors, que desconeixien el seu embars, la van acompanyar al centre mdic. Posteriorment, els pares van trobar el cos sense vida del beb i van alertar a la Gurdia Civil. De les diligncies s'ha fet crrec l'equip de Policia Judicial de Gandia.

   Inicialment, l'institut armat no havia concretat en quina situació quedava la mare del beb dins de la investigació per, amb posterioritat, ha confirmat la seua detenció com a presumpta autora d'un delicte d'assassinat.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press