Detingut un home acusat de ferir amb un arma blanca a la seua exparella en el carrer a València

Archivo - Arxiu - Cotxe de Policia Nacional
JEFATURA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 9 septiembre 2025 18:44

   VALÈNCIA, 9 Sep. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a un home a València com a presumpte autor de l'agressió a la seua exparella amb un arma blanca en la mà, segons ha avançat Las Provincias i han confirmat fonts de la Prefectura Superior a Europa Press.

   Els fets han succeït sobre les 11.50 hores en el carrer Garbí de València quan l'home, de 66 anys, suposadament va atacar amb un arma blanca a la seua exparella, que va patir una ferida en la mà i va ser traslladada per a rebre un assistència sanitària.

    D'acord amb la informació publicada, la víctima, que anava amb la seua filla, es va refugiar en un establiment que va baixar la persiana per a impedir l'entrada del presumpte agressor. Un veí testimoni dels fets va poder retenir a l'exparella fins a l'arribada dels agents que li han detingut com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press