CASTELLÓ, 25 Jun. (EUROPA PRESS) - -
La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys com a presumpte autor de diversos delictes relacionats amb la sostració de combustible en camions estacionats a Moncofa, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.
La investigació es va iniciar després de la presentació de diverses denúncies per part de transportistes afectats, els quals van alertar de la desaparició de gasoil dels dipòsits dels seus vehicles.
En el transcurs de les investigacions es va poder constatar que els fets delictius es van registrar els passats dies 9 i 16 de maig, a més d'un tercer, ocorregut el dia 31 de maig, on el suposat autor dels fets va arribar a sostraure combustible valorat en 250 euros, previ forçament del tap del dipòsit del vehicle.
Les gestions dutes a terme pels agents van permetre identificar al supòsit responsable dels fets i procedir a la seua detenció, al com se li atribuïxen delictes de furt, danys i robatori amb força en les coses. Les diligències han sigut remeses al Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Nules.