POLICÍA NACIONAL - Archivo
VALÈNCIA, 28 Abr. (EUROPA PRESS) -
Agents de la Policia Nacional han detingut a un home que presumptament es dedicava al tràfic de cocaïna i haixix en la localitat valenciana de Quart de Poblet, segons ha informat Prefectura en un comunicat.
La investigació va començar per part dels agents de Policia Judicial de Quart, els quals, després de realitzar diverses perquisicions, van esbrinar que hi havia una persona dedicant-se a la venda de substàncies estupefaents.
Posteriorment, van aconseguir identificar a l'home i confiscar tres papelines de cocaïna i un tros d'haixix de més de tres grams a diversos compradors.
L'operació va concloure amb l'entrada i registre de l'immoble de l'home i del solar annex on els agents van intervenir més de 120 grams de cocaïna, repartida en 22 papelines, una pistola sense nombre de sèrie, una escopeta històrica sense numeració i una bàscula de precisió.
Per estos fets, els agents van detenir a un home de 55 anys, amb antecedents, com a presumpte autor d'un delicte de tràfic de drogues, que va ser posat a disposició judicial.