Detingut un home que portava cocaïna prop d'un centre educatiu de Vila-real

Droga confiscada
POLICÍA NACIONAL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 5 noviembre 2025 16:53

   CASTELLÓ, 5 Nov. (EUROPA PRESS) - -

   La Policia Nacional ha detingut a un home sobre el qual pesava una reclamació judicial i al que també se li imputa un delicte contra la salut pública, després de suposadament localitzar-li cocaïna prop d'un centre educatiu de Vila-real en el moment de ser identificat, segons ha informat este cos de seguretat en un comunicat.

   L'arrest s'ha produït en el marc d'un dispositiu policial per a la localització del sospitós, que tenia en vigor una ordre de recerca de l'Audiència Provincial de Castelló.

    L'ara detingut va ser trobat en els voltants d'un centre educatiu de la ciutat i en el moment de ser identificat este va facilitar filiacions i dades errònies per a obstaculitzar les labors policials.

    En realitzar l'escorcoll de seguretat, els agents van localitzar en les butxaques de l'ara detingut dos pots xicotets, amb 12 embolcalls de plàstic que contenien una substància blanca pulverulenta, pel que sembla cocaïna, amb un pes d'11.403 grams.

    També portava diferents monedes i bitllets fraccionats, susceptibles de procedir de la venda de substàncies estupefaents. Per tot això, la Policia Nacional va procedir a la seua detenció per la reclamació judicial, així com per un nou delicte contra la salut pública. L'arrestat ha passat a disposició judicial i s'ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press