Detingut en una operació contra el narcotràfic un capità de la guàrdia civil que va ser cap del Port de València

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu del Port de Valncia
APV - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 5 diciembre 2024 15:06

   MADRID, 5 Dic. (EUROPA PRESS) -

   Agents d'Assumptes Interns de la Gurdia Civil han detingut en una operació contra el narcotrfic a un gurdia civil que va ser cap del Port de Valncia.

   L'arrestat és Jesús F.B. i est presumptament relacionat amb una investigació que afecta a una trama de trfic de drogues que hauria introdut una tona de cocana a través del Port de Valncia, segons ha avanat el diari 'Levante' i confirmen a Europa Press fonts de la investigació.

    El detingut va ser cap del Port de Valncia, un crrec que ja no exercia en l'actualitat en ascendir de l'ocupació de tinent al de capit, motiu pel qual estava sense destinació en el moment de l'arrest. La investigació continua oberta, segons les citades fonts.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press