Detingut el presumpte autor de l'homicidi a Alaquàs a l'agost

1011650.1.260.149.20250923143027
Vídeo de la noticia
Detingut el presumpte autor de l'homicidi comès a Alaquàs a l'agost, que s'ocultava a la Torre - POLICÍA NACIONAL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 23 septiembre 2025 14:30

   VALÈNCIA, 23 Sep. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut dilluns de matinada un home de 38 anys com a presumpte autor de l'homicidi comès el passat 27 d'agost en un domicili d'Alaquàs, on un home de 40 anys va rebre diversos impactes de bala que van acabar amb la seua vida.

   L'arrestat s'ocultava en un habitatge al barri valencià de la Torre. També han detingut un altre home, de 47 anys, a qui se li imputa un delicte d'encobriment, per amagar en la seua vivenda el presumpte autor dels tirs, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

   Després del succés del passat mes d'agost, agents del grup d'Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València es van fer càrrec de la investigació i van localitzar el sospitós a Vinaròs, per la qual cosa es va establir un dispositiu per a detindre'l.

   No obstant açò, el presumpte autor va aconseguir fugir a bord d'un cotxe sostret i amb plaques de matrícula falses. Per a açò, va arremetre contra turismes aparcats, mobiliari urbà i va col·lisionar amb un vehicle policial.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press