Detinguts els dos ocupants d'un vehicle que circulaven per l'AP7 amb 10 quilos de carabasseta de cascall

La Guàrdia Civil deté als ocupants d'un vehicle que circulaven per l'autopista AP7 amb deu quilograms de carabasseta de cascall
GUARDIA CIVIL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 23 septiembre 2025 12:03

   CASTELLÓ, 23 Sep. (EUROPA PRESS) -

   La Guàrdia Civil d'Alcalá de Xivert ha detingut als dos ocupants d'un turisme que circulava per l'AP-7, al seu pas per Benicarló, acusat de 10 quilos de carabasseta de cascall, segons ha informat l'Institut Armat en un comunicat.

   La detenicón es va produir després que els agents d'un dels servicis preventius per a evitar els robatoris en les estacions de servici, qeu es trobaven en l'àrea de Benicarló, van veure com un turisme realitzava un canvi brusc de sentit de la marxa en observar la presència policial.

   Alertats per l'estrany moviment es van acostar al vehicle, van identificar als ocupants i van comprovar que en el maleter transportaven una borsa de grans dimensions en l'interior de les quals contenia una planta de color marró clar, reconeguda com Papaver Somniferum (adormidera).

   El conductor i l'ocupant van ser detinguts per un presumpte delicte contra la salut pública. Les diligències i els detinguts han sigut posats a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Vinaròs.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press