Díaz sobre si Ábalos ha de seguir mantenint l'escó: "Hem de respectar la Constitució i la separació de poders"

Yolanda Díaz junt amb Pilar Bernabé a Torrent
JORGE GIL/EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 17 octubre 2025 14:28

   VALÈNCIA, 17 Oct. (EUROPA PRESS) -

   La vicepresidenta segona del Govern i ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz, ha manifestat, preguntada per si considera que l'ex ministre i exsecretari d'Organització del PSOE José Luis Ábalos, diputat adscrit al Grup Mixt, ha de seguir mantenint el seu escó en el Congrés, que "cal respectar la Constitució i la separació de poders".

   Díaz s'ha pronunciat en estos termes en declaracions als mitjans de comunicació després de visitar Torrent per a seguir l'evolució dels treballs després de la dana.

   Interpel·lada per la situació d'Ábalos, Díaz ha indicat que "cal respectar la Constitució i la separació de poders i que cada actor faça el que constitucionalment ha de fer. Ací ho deixe", ha dit.

    "Les persones que estem ací, alts càrrecs, respectem la institucionalitat i comuniquem amb este respecte institucional. Crec que cal respectar el comandament constitucional i la separació de poders", ha reiterat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press