Dos ferits en la col·lisió entre un cotxe i un camió en l'A-23 al seu pas per Viver

Archivo - Arxiu - Una ambulància de SVB en imatge d'arxiu
CICU - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 29 julio 2026 13:33

   CASTELLÓ, 29 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Dos homes han resultat ferits en un accident registrat en l'A-23,a l'altura del terme municipal castellonenc de Viver, segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

    Sobre les 09:10 hores s'ha rebut avís per la col·lisió entre un cotxe i un camió en el quilòmetre 47, en l'eixida 43 de l'autovia.

   Fins al lloc s'han mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una TNA (Transport No Assistit).

   Els servicis sanitaris han atès a dos homes: un de 49 anys, amb dolor en els bessons, i un altre de 38 anys, amb dolor dorsal, contusió en una cama i traumatisme cranioencefàlic. Tots dos han sigut traslladats a l'Hospital de Sagunt.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press