Pérez Llorca visita punts d'atenció i distribució de recursos als veïns afectats per l'incendi de Vall d'Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha visitat diferents punts d'atenció i distribució de recursos per als veïns afectats per en incendi de la Vall d'Uixó.
GVA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 29 julio 2026 15:12

   CASTELLÓ, 29 Jul. (EUROPA PRESS) -

   El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha visitat diferents punts d'atenció i distribució de recursos per als veïns afectats per en incendi de la Vall d'Uixó.

   Acompanyat per diversos membres del Consell, Pérez Llorca s'ha desplaçat a la residència Verge de la Solitud de Nules que actualment acull a dos usuaris depenents dels centres d'Artana i la Vilavella.

   Així mateix, han acudit al col·legi Don José Alba de La Vilavella així com al Poliesportiu Municipal de Nules on la Generalitat ha habilitat un punt d'atenció provisional als desallotjats que hui es traslladaran a la Residència d'estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló, al centre Penyeta Roja de Castelló de la Plana i al Balneari de La Vilavella.

   Posteriorment, ha comprovat "de primera mà" el dispositiu organitzat per la Generalitat per al repartiment d'aigua potable als veïns de la Vilavella, ja que per motius de salut pública no es pot beure aigua de l'aixeta fins a una altra ordre.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press