Emergències decreta l'alerta per vents davant del canvi de situació meteorològica

Archivo -  Efectes de les fortes ratxes de vent en una imatge d'arxiu
AEMET - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 21 enero 2026 14:02

   VALÈNCIA, 21 Ene. (EUROPA PRESS) -

   El Centre de Coordinació d'Emergències ha actualitzat el butlletí de fenòmens meteorològics davant del canvi de la situació meteorològica i ha establit l'alerta groga a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i tota la província d'Alacant. Així mateix, es manté l'alerta groga per fenòmens costaners a tot el litoral d'Alacant.

   L'Aemet ha informat del canvi de la situació meteorològica a la Comunitat Valenciana conseqüència de passar de la borrasca mediterrània Harry a estar baix la influència d'una borrasca atlàntica, anomenada Ingrid. Així, la nuvolositat i les pluges perdran protagonisme i el meteor de més impacte serà el vent.

   L'agència anuncia que amb el pas de fronts de ponent, les pluges els pròxims dies seran "poc significatives", encara que poden ser febles a l'interior i, de manera aïllada i de curta durada, al litoral.

   També hi ha avís per ones a Alacant, però amb el canvi de vent a ponent, es referix a onatge mar endins, a zones fora de la protecció costanera.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià