CASTELLÓ, 29 Jun. (EUROPA PRESS) -
L'incendi forestal declarat este diumenge en la localitat castellonenca de Forcall s'ha donat per estabilitzat esta matinada, sobre les 3.30 hores, segons ha informat el Consorci de Bombers.
Un total de set mitjans aeris i efectius terrestres treballaven ahir en l'extinció del foc, declarat a les 17 hores a Forcall.
En concret, es van mobilitzar set mitjans aeris, més dos unitats de bombers forestals de la Generalitat, dos dotacions de Bombers de la Diputació de Castelló i un coordinador forestal.
Emergències va establir la situació 1 del Pla Especial d'Incendis Forestals (PEIF). Este nivell s'activa quan una situació d'emergència provocada per un o diversos incendis forestals pot afectar greument a béns forestals o afectar lleument a la població i béns de naturalesa no forestal, para l'extinció de la qual pot ser necessari incorporar mitjans extraordinaris.