Nacho Cubero - Europa Press
MADRID, 9 Jun. (EUROPA PRESS) -
El líder del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, ha tornat a demanar l'eixida del fiscal general de l'Estat, Álvaro García Ortiz, després que el Tribunal Suprem haja proposat jutjar-lo per un delicte de revelació de secrets contra la parella de la presidenta madrilenya Isabel Díaz Ayuso.
"És el moment que se'n vaja el fiscal general de l'Estat i qui li donava les indicacions", ha afirmat Feijóo en un missatge a X, que ha recollit Europa Press, pocs minuts després de saber la decisió del Tribunal Suprem (TS).
En concret, el magistrat del TS Ángel Hurtado ha acordat processar el fiscal general de l'Estat i la cap de la Fiscalia Provincial de Madrid, Pilar Rodríguez, per un presumpte delicte de revelació de secrets contra Alberto González Amador, parella d'Ayuso, basant-se principalment en la filtració del correu electrònic en què l'empresari s'oferia a reconèixer delictes per pactar. A més, insistix a afirmar que va actuar per "indicacions" de la presidència del Govern central.