Ferit un home amb politraumatisme en l'accident d'un camió en la N-330 a Sinarques

Imatge de l'accident
CONSORCIO PROVINCIAL DE BOMBEROS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 3 noviembre 2025 18:22

   VALÈNCIA, 3 Nov. (EUROPA PRESS) -

   Un home de 40 anys ha resultat ferit este dilluns amb politraumatisme en l'accident d'un camió registrat sobre les 8.40 hores en la N-330 en terme municipal de Sinarques, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) i el Consorci Provincial.

   El camió ha quedat bolcat sobre la calçada i el conductor atrapat, per la qual cosa ha hagut de ser excarcerat pels bombers del Consorci, que han enviat a tres dotacions de Requena i del parc voluntari de Sinarques, i el sergent de Requena.

   Fins al lloc dels fets, el CICU ha mobilitzat una unitat del SAMU i un helicòpter medicalitzat. Els servicis mèdics han assistit al ferit per politraumatisme i posteriorment ha sigut evacuat en la SAMU aèria a l'Hospital La Fe de València.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià