El Festival Circarte plena Alacant amb espectacles i tallers a l'octubre

Presentació de les activitats del Festival Circarte a Alacant
AYUNTAMIENTO DE ALICANTE
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 1 octubre 2025 17:22

   ALACANT, 1 Oct. (EUROPA PRESS) -

   El Festival Circarte omplirà Alacant d'espectacles circenses i malabars entre el 3 i el 26 d'octubre amb la participació d'una vintena de companyies locals, nacionals i estrangeres. La 16 edició d'esta cita culminarà amb una gala en el Teatre Principal.

   La regidora de Cultura, Nayma Beldjilali, ha participat en la presentació junt amb els organitzadors del certamen i ha assenyalat que "Circarte és un festival molt especial ple de sorpreses i de màgia del que poden gaudir tots els públics i que a més té un vessant social important".

   "Està molt consolidat en la ciutat i també col·labora en la nostra obstinació de descentralitzar la cultura acostant-se als barris, per la qual cosa des de l'Ajuntament seguim col·laborant amb ells", ha afegit l'edil.

   El festival se celebra en diferents punts de la província. A Alacant tenen el seu espai al Centre Cultural Les Cigarreras, el Solar de Verge del Remei, la Plaça d'Alger, la Plaça Benalúa i a Plaça de la Creu, així com en el Teatre Arniches, el Paranimf de la Universitat d'Alacant (UA) i el Teatre Principal.

   Els organitzadors han programat exhibicions, tallers oberts al públic familiar i adult i dos grans jornades, una solidària i una altra de festa per a la clausura amb concert i "sorpreses", segons ha explicat l'Ajuntament en un comunicat.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press