La FFCV suspèn els partits d'este dissabte en tota la Comunitat Valenciana per l'alerta de vent

Archivo - Arxiu - Palmeres colpejades pel vent.
Álex Zea - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 13 febrero 2026 15:04

   VALÈNCIA, 13 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana (FFCV) ha informat de la suspensió de tots els partits oficials programats per a matí, dissabte 14 de febrer, en totes les competicions gestionades per la FFCV a la Comunitat Valenciana, així com en les competicions nacionals delegades en la FFCV (Tercera Divisió, Tercera Divisió Futfem, Lliga Nacional Juvenil i Tercera Divisió de futbol sala).

   Les diferents alertes de l'AEMET per vent per a este cap de setmana són el motiu de la suspensió de les trobades de futbol i futbol sala que s'haurien de disputar demà, ha indicat la Federació en un comunicat.

   A més, la FFCV estarà especialment pendent de les sol·licituds de suspensió de trobades justificades pel tancament d'instal·lacions municipals que puguen arribar per a la vesprada de hui divendres i per al diumenge 15 de febrer.

   Cal assenyalar que el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat Valenciana ha actualitzat el butlletí de fenòmens meteorològics i ha pujat a roja l'alerta per forts vents en tota la província de Castelló.

   Segons informa l'112 CV en la seua xarxa social X, amb dades de la delegació territorial de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), l'alerta roja començarà en la matinada d'este divendres atès que es preveu ratxes de fins a 140 quilòmetres per hora.

   En el cas de València i Alacant, el nivell d'alerta és taronja pel vent. Així mateix, s'ha decretat alerta per fenòmens costaners nivell taronja en el litoral de Castelló i groc en la resta del litoral de la Comunitat Valenciana.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià