Fira València acull un certamen amb més de 2.000 cotxes d'ocasió a la venda este cap de setmana

Fira de l'Automòbil Selecció Ocasió a Fira València
FERIA VALÈNCIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 9 abril 2025 16:53

   VALÈNCIA, 9 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Fira València acull este cap de setmana una nova edició de la Fira de l'Automòbil Selecció Ocasió, amb una oferta de més de 2.000 vehicles d'ocasió, seminuevos, quilòmetre 0 o gerència de 30 marques oficials i els majors distribuïdors multimarca del mercat.

    En els prop de 25.000 metres quadrats d'exposició de Fira València, els concessionaris oferiran promocions especials per als afectats per la dana, finançaments sense entrada i descomptes de més de 6.000 euros per vehicle, segons ha indicat l'organització en un comunicat.

   El president de la Fira de l'Automòbil de València, Sergio Torregrosa, ha destacat que la Fira "suposa una ocasió perfecta perquè el comprador, en una sola visita, accedisca a la major oferta del mercat i de pràcticament totes les marques". "És com tenir un gran concessionari en un mateix lloc perquè, sense haver de desplaçar-te, trobar el vehicle més apropiat i en les millors condicions de compra", ha ressaltat.

   A més, el mercat del vehicle d'ocasió està en una conjuntura "especialment dinàmica" a la Comunitat Valenciana. En este sentit, ha precisat que les vendes de turismes i tot terrenys d'ocasió a la Comunitat Valenciana van pujar un 15,9 per cent en el primer trimestre, registrant un total de 63.683 unitats, segons dades de MSI per a les patronals del sector Ganvam (distribuïdors oficials i independents) i Faconauto (concessionaris).

   Per la seua banda, ha afegit que, en el mes de març, les operacions amb turismes valencians usats van augmentar un 5,1%, fins a situar-se en les 19.829 unitats.

   El certamen obrirà les seues portes divendres que ve a les 11.00 hores fins al diumenge a les 18.00 hores, en un esdeveniment en el qual els concessionaris s'han bolcat a oferir les seues millors propostes. En concret, molts d'ells han preparat diversos paquets d'ajudes i finançaments especials per a aquells compradors de les zones afectades per la dana i que acudisquen a la fira a renovar el seu vehicle.

    A més, molts dels expositors també disposen d'un ampli estoc de vehicles a la venda de lliurament immediat i amb condicions especials de finançament, fins i tot sense entrada.

   Els preus d'eixida dels vehicles exposats se situarien entorn dels 10.000 euros, encara que amb casos puntuals de vehicles amb més anys d'antiguitat i amb preus ostensiblement inferiors i descomptes de fins a 6.000 euros.

    A més, enguany els expositors també han anunciat la presència en la Fira de furgonetes i vehicles industrials des dels 9.000 euros. Els expositors, "en la seua àmplia majoria", oferixen vehicles revisats fins a en 100 punts de control i garanties que aconseguixen els 10 anys.

   Seran fins a 30 les marques oficials que estiguen presents, amb "pràcticament les principals ensenyes del mercat", com Peugeot, Citroën, Opel, DS Automóviles, Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Jeep, Honda, Toyota, Lexus, KGM, KIA, Mitsubishi, Subaru, Volkswagen, Mini, BMW, MG, Ford, Nissan, Hyundai, Ebro, Tesla, Leapmotor, Mazda, Jaguar, Land Rover, Omoda i Jaecoo.

   A més, la Fira de l'Automòbil Selecció Ocasió de València també tindrà "tota l'àmplia oferta de les grans signatures distribuïdores multimarca, que posen al servei de la fira tota la seua xarxa de concessionaris per a subministrar tots els vehicles necessaris". Es tracta de distribuïdors com Flexicar, Ocasió Plus, Turbo Manises, Leader Car Levante, Mobycar o MO Drive de Marcos Automoció.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià