BARCELONA 16 Mar. (EUROPA PRESS) -
Els socis del FC Barcelona amb un nombre de petició superior al 29.904 podran disposar d'entrades per a la final de la Copa del Rei, que es jugarà a València el 20 d'abril contra el Reial Madrid, després del sorteig fet este dimecres al Camp Nou.
El club disposava de 13.406 entrades per als socis i 3.351 per a les penyes, fet que suposa el 85% de les 19.714 entrades disponibles.
Per a la final de Copa que es disputarà el pròxim 20 d'abril s'han demanat 72.767 entrades englobades en 13.406 sol·licituds. Finalment, després del sorteig fet a la sala de premsa del Camp Nou mitjançant un programa informàtic i validat davant de notari, ha eixit el nombre 29.904.
L'assignació d'este nombre correspon als socis que van realitzar la seua petició l'últim dia i posaran optar a entrades, depenent de les sol·licituds de cada soci, aquells que van realitzar la petició el primer dia. La llista definitiva dels números premiats amb entrades per a Mestalla es disposarà en les pròximes hores.
A partir del 16 i fins al 18 de març, el Club es posarà en contacte amb els socis premiats a través del correu electrònic que van donar en el moment de fer la inscripció per a sol·licitar estes entrades.
El primer pas en l'assignació d'entrades, després de conèixer el primer nombre de petició serà comprovar que els socis estiguen al corrent de pagament i no tinguen obert cap expedient disciplinari pel Club.
La recollida d'entrades es podrà fer entre el 4 i 12 d'abril en les taquilles del FC Barcelona. El preu de les entrades per a esta final de la Copa del Rei a València davant del Reial Madrid oscil·la entre els 60 i els 250 euros.