CASTELLÓ, 9 Feb. (EUROPA PRESS) - -
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat Valenciana ha informat de la fi de l'emergència 0 per nevades a les comarques castellonenques de l'Alt Millars i l'Alcalatén, mentre que es manté a Alt Maestrat i Els Ports.
Així mateix, s'ha decretat la fi de la preemergència per pluges a l'interior nord de la província i la fi de la preemergència per fenòmens costaners en tota la costa.
Respecte a les carreteres, en l'última actualització, la CV-105 -a l'altura de Ballester-Boixar), a Castelló, romania tancada al trànsit mentre que en altres 10 era obligatori l'ús de cadenes per a circular, segons ha informat el '112 Comunitat Valenciana'.
Les carreteres en les quals es precisaven cadenes eren --segons ha detallat Delegació de Govern-- la CV-105 a l'altura de La Sénia-Ballester; i Boixar-Font d'en Torres; la CV-125 a Morella la Vella-La Iglesuela del Cid; la CV-106 en Convent de Benifassar-Fredes; la CV-110 en Castellons-Herbés; la CV-111 a La Roca-Vallbona; la CV-12 en Santa Elena-Segorbe del Riu; la CV-124 a Cinctorres-Santa Elena; i la CV-167 a Benassal-Vilafranca.