Gortázar (CaixaBank) sobre la continuïtat de Mazón: "Ens agrada l'estabilitat més que la inestabilitat"

Demana invertir en infraestructures hídriques en tota Espanya

El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Cortázar, durant la roda de premsa.
Rober Solsona - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 31 octubre 2025 13:38

   BARCELONA, 31 Oct. (EUROPA PRESS) -

   El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha respost en preguntar-se-li per la continuïtat o no del president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón: "Ens agrada més l'estabilitat que la inestabilitat".

   Ho ha dit este divendres en roda de premsa en la seu de CaixaBank a València després de la presentació de resultats fins al tercer trimestre, període en el qual el banc va guanyar 4.397 milions d'euros, un 3,5% més.

   "Nosaltres lògicament estem centrats en el nostre. Una cosa és el que l'entitat pensa i una altra cosa és el que els ciutadans pensen. Jo també soc ciutadà i tinc la meua opinió. Com a entitat, lògicament, nosaltres estem sempre a la disposició d'ajudar a les administracions", ha dit.

   D'altra banda, Gortázar ha reiterat de nou que no hi ha res previst sobre una possible volta de la seu social del banc a Barcelona: "Estem molt satisfets d'estar a València i estem ací amb caràcter indefinit".

DANA

   Sobre si li preocupa l'evolució de l'economia valenciana després de l'impacte negatiu de la DANA, Gortázar ha assenyalat que la deterioració que va significar en el producte interior brut (PIB) "s'està recuperant el 2025".

    "Som optimistes", ha assegurat, i ha posat en valor la solidaritat mostrada per la societat valenciana i espanyola, encara que ha demanat que es treballe a construir infraestructures hídriques que puguen evitar que torne a succeir l'ocorregut.

   "La inversió que hi ha hagut i no només a la Comunitat Valenciana, sinó en general en moltes conques a Espanya, ha sigut molt menor de la qual hi havia hagut abans i de la qual s'ha planificat. Crec que cal aprofitar també les bones xifres macroeconòmiques per a posar molta atenció en què això no puga repetir-se", ha afegit.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press