Gourmet inverteix 6 milions d'euros en una nova fbrica de plats preparats a Paterna amb 30 empleats i 4.700 m2

Interior fbrica Gourmet
GOURMET
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 28 enero 2021 12:13

VALNCIA 28 Ene. (EUROPA PRESS) -

La companyia crnica valenciana Gourmet ha inaugurat la seua nova fbrica de plats preparats en el polígon Font del Pitxer de Paterna, al costat de la seu de l'empresa. L'empresa ha invertit 6 milions d'euros en aquest espai, que compta amb una superfície de 4.700 metres quadrats i dona ocupació a un equip de 30 persones.

La nova planta elabora una mplia oferta de plats preparats frescs a base de pasta no pasteuritzada i sense conservants ni colorants, amb l'objectiu d'oferir "millor sabor i mxima frescor", destaca la companyia en un comunicat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press