El Govern censura els "canvis de versió" de Mazón i veu "lamentable" que el PP es pose en mans de Vox

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda, María Jesús Montero, a la seua arribada a una sessió plenària en el Senat, a 25 de novembre del 2025, a Madrid (Espanya).
Carlos Luján - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 25 noviembre 2025 18:15

   MADRID, 25 Nov. (EUROPA PRESS) -

   La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda, María Jesús Montero, ha titllat de "lamentable" els canvis de versió del president de la Generalitat en funcions, Carlos Mazón, encara que considera "més lamentable" que el PP pose a la Comunitat Valenciana "en mans" de Vox.

   Així ha reaccionat Montero en declaracions en els passadissos del Senat al document que ha lliurat la periodista Maribel Vilaplana, que va menjar en El Ventorro amb Mazón el dia de la dana, a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe, en el qual reflectix un pagament en el pàrquing de la Glorieta on va deixar el seu cotxe, de 15,10 euros. Este import coincidix amb un abonament realitzat en l'aparcament de la Glorieta a les 19.47 hores, segons el llistat lliurat per l'empresa a la magistrada.

   En qualsevol cas, Montero creu que s'anirà coneixent la veritat d'esta qüestió, encara que considera que hauria d'haver sigut Mazón el que haguera donat explicacions des del primer moment, "que es va amagar davant de les explicacions que se li van demanar, que ha anat mentint conforme se li han anat enxampant estes mentides".

   Però veu encara "més lamentable" que el PP haja decidit "no convocar eleccions" i no donar la paraula als valencians, que al seu juí consideren que és el que haguera correspost després de la dana.

    "Així que no cal esperar del dijous cap qüestió que no siga l'acord que hagen pogut mantenir baix corda PP i Vox", ha sentenciat en al·lusió al debat d'investidura en Les Corts del candidat 'popular' a succeir a Mazón i únic aspirant, Juanfran Pérez Llorca.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press