VALÈNCIA, 10 Feb. (EUROPA PRESS) -
Iberdrola ha reobert recentment dos dels punts d'atenció al client a les localitats valencianes de Paiporta i Alaquàs que s'havien vist danyats per la dana, des dels quals els clients ja poden tornar a tramitar les gestions relacionades amb la contractació d'electricitat i els diferents servicis, així com consultar les mesures establides per als usuaris afectats, segons ha informaod la companyia en un comunicat.
L'establiment de Paiporta, gestionat per l'empresa col·laboradora Inmogestion, està situat al carrer Jaume I, 4 i compta amb un horari d'atenció al client de dilluns a divendres de 08.30 a 14.30 hores i de 17.00 a 19.30 hores.
Per la seua banda, el punt d'atenció d'Alaquàs, engegat amb l'empresa ITRA, està localitzat al carrer Vicent Andrés, 10 i el seu horari és de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00 hores i de 15.30 a 19.00 hores.
Iberdrola compta amb punts d'atenció al client en les següents localitats afectades per la dana: Benetússer, Xirivella, Torrent, Mislata, Utiel, Requena, Algemesí, Alzira, Bétera, Bunyol, Carlet, Xest, Llíria, Manises, Montserrat, Paterna, Picassent, Quart de Poblet, Riba-roja de Túria del Turia, Sueca i Vilamarxant.
A més, en l'enllaç https://oficinas.iberdrola.es/valencia poden consultar-se les ubicacions i horaris, així com sol·licitar cita prèvia en aquells que oferisquen esta possibilitat. Des dels establiments d'atenció es poden tramitar els servicis d'alta, baixa i modificació dels contractes, així com realitzar tot tipus de gestions relacionades amb la facturació i contractació dels diferents servicis, com a punts de recarrega per a vehicle elèctric, panells solars d'autoconsum, climatització, aerotermia i rehabilitació energètica o servicis com l'Assistent Smart, que permet controlar i estalviar en el consum.