L'alcaldessa pednia del Saler (Compromís) dimiteix per sentir "anullades" les seues funcions i "falta de respecte"

Des de l'Ajuntament de Valncia diuen que es preveia el seu relleu i respecten la seua decisió per l'atribueixen a una "enrabiada personal"

Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 7 octubre 2019 14:19

VALNCIA, 7 Oct. (EUROPA PRESS) -

L'alcaldessa de la pedania valenciana del Saler, Anna Batlle (Compromís), ha anunciat la seua decisió de deixar aquest crrec per haver sentit anullades les seues funcions com a responsable municipal en aquest poble de la capital, per "falta de respecte" a la seua persona i per veure coartada la seua llibertat.

Batlle va comunicar la seua dimissió a través del compte de l'Alcaldia del Saler en Facebook, un fet que des de l'Ajuntament de Valncia s'ha considerat "una decisió desafortunada i irreflexiva". Fonts municipals han ressaltat que estava previst "un relleu" al capdavant d'aquesta alcaldia pednia i han indicat que "la responsabilitat pública s'ha de prioritzar en tot moment, fins i tot, quan es preveu un relleu personal al capdavant d'un crrec com el qual ella ha tingut".

Així, des del consistori han assenyalat que "els malestars personals no s'han de gestionar a través de ferramentes institucionals" i han apuntat que "les xarxes institucionals transmeten únicament informació verídica i de servici públic".

Anna Batlle (qui va concórrer com a número 14 de la llista de Compromís al consistori valenci) va detallar, en comunicar la seua dimissió, que ho feia "per diverses raons" i va precisar que la seua decisió es produa "per coartar" la seua "llibertat d'expressió fent des de la Regidoria de Servicis Centrals Tcnics --en mans de Luisa Notario (Compromís)-- que retirara una publicació" i perqu "anullaven" les seues "funcions com a alcaldessa en el moment que posen impediments al fet que puga triar un projecte d'un parc infantil per a l'escola del Saler".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press