Les comissions falleres no pagaran drets d'autor per l'ús de la música i JCF els abonarà a SGAE

Archivo - Revetla fallera, en una imatge d'arxiu
AYUNTAMIENTO DE VALÈNCIA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: miércoles, 11 febrero 2026 11:22

   VALÈNCIA, 11 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La Junta Central Fallera (JCF) i la Societat General d'Autors i Editors (SGAE) han signat un nou conveni de col·laboració que garantix el desenvolupament dels actes fallers amb música i representacions culturals sense que les comissions falleres hagen d'assumir directament el pagament dels drets d'autor. L'acord entrarà en vigor en l'exercici faller 2026.

   Així, l'organisme fester abonarà els drets derivats de l'ús del repertori musical gestionat per SGAE en actes oficials i activitats organitzades tant per la JCF com per les comissions integrades en ella.

   Pel conveni, l'òrgan autònom municipal abonarà un total de 102.000 euros a la SGAE, segons ha detallat l'Ajuntament de València en un comunicat.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià