Libros del Asteroide anuncia edició revisada de 'L'espanyol que va enamorar al món' després acusacions a Julio Iglesias

Portada del llibre ' L'espanyol que va enamorar al món'.
LIBROS DEL ASTEROIDE
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 13 enero 2026 13:14

   MADRID, 13 Ene. (EUROPA PRESS) -

   Libros del Asteroide ha anunciat una edició revisada del llibre 'L'espanyol que va enamorar al món', d'Ignacio Peyró, sobre la vida de Julio Iglesias després de les acusacions d'abusos sexuals contra el cantant realitzades per personal del seu servici domèstic.

   L'editorial ha recordat que l'obra va ser concebuda "a partir de la informació pública disponible abans que la investigació periodística (d'eldiario.es) isquera a la llum, per la qual cosa en el moment de la seua publicació no es coneixien estes acusacions ni existien referències públiques que permeteren abordar-les en el text".

    Però, "davant d'esta nova i rellevant informació", tant l'editorial com l'autor consideren "necessari oferir quan siga possible una nova edició revisada i actualitzada".

   Així mateix, han "condemnat de manera ferma i inequívoca qualsevol forma d'abús" al mateix temps que l'editorial ha expressat el seu suport i solidaritat a les víctimes.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press