CASTELLÓ, 7 Abr. (EUROPA PRESS) - -
La Plaça número 4 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància de Castelló va dictar el passat 5 d'abril la llibertat amb cautelars per a un home detingut que queda investigat en una causa oberta per un delicte d'agressió sexual a menor de 16 anys, segons ha avançat el Periòdic Mediterrani i ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.
L'home no podrà acostar-se a menys d'1.000 metres de la menor, el seu domicili, centre educatiu o qualsevol altre lloc que freqüent, ni comunicar-se amb ella per cap mitjà, per un període de 9 mesos.
La jutgessa ha acordat a més com a mesures cautelars la retirada del passaport del detingut, la prohibició d'eixida del territori nacional i la comunicació de canvi de domicili, si es produïra. L'home haurà de comparèixer setmanalment davant del jutjat.
Segons publica Mediterrani, l'home, de 52 anys, va ser arrestat a Castelló per la Policia Nacional a principis d'abril per suposadament agredir sexualment a una xiqueta de 6 anys. La menor era filla d'uns amics del detingut, que l'haurien deixat a càrrec d'este, amb qui tenien confiança, afig.