L'ocupació en el pont de la Constitució va ser del 81,3% a Alacant i del 53,3% a la província, segons Apha

Archivo - Arxiu - Turistes en un hotel, en una imatge d'arxiu.
GVA - Archivo
Publicado: lunes, 9 diciembre 2024 13:41

   ALACANT, 9 Dic. (EUROPA PRESS) -

   L'Associació Provincial d'Hotels i Allotjaments Turístics d'Alacant (Apha) ha informat este dilluns que la taxa d'ocupació en establiments hotelers durant el pont de la Constitució va aconseguir el 81,3 per cent a la ciutat d'Alacant i el 53,3% en el conjunt de la província.

   Així ho ha informat l'agrupació en un comunicat, en el qual ha explicat que durant estos tres dies --del divendres 6 al diumenge 8 de desembre-- s'han registrat unes condicions meteorològiques favorables, amb absència de pluges i temperatures agradables per a l'inici del pont.

   Des d'Apha també atribuïxen estes dades registrades a la "animació" que existix durant estes dates prenadalenques, "que ha permès que les xifres hagen sigut positives, sobretot en entorns urbans".