L'onada de calor torna a deixar màximes elevades a la Comunitat, especialment a l'interior de València i Alacant

Dona amb un palmito. ARXIU.
EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 21 julio 2026 9:59

   VALÈNCIA, 21 Jul. (EUROPA PRESS) -

   La Comunitat Valenciana tornarà a viure hui dimarts, 21 de juliol, una jornada sufocant, a causa de l'onada de calor que afectarà de nou gran part del territori espanyol, amb temperatures màximes amb valors significativament elevats a l'interior de València i Alacant.

   A les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre els 26 i els 34 graus d'Alacant; a Castelló de la Plana, de 25 a 35, mentre que a València aniran de 25 de mínima a 32 de màxima.

    A més, el cel presentarà intervals de núvols baixos al litoral nord i de núvols mitjans i alts amb pols en suspensió a la resta al matí i intervals de núvols d'evolució diürna a la vesprada, amb probabilitat de tempestes acompanyades de precipitacions febles i ratxes de vent a l'interior, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

    El vent bufarà fluix de direcció variable, tendint a component est a la vesprada. No es descarten ratxes molt fortes associades a les tempestes vespertines de l'interior.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press