Una tempesta molt intensa avança entre València i Alacant deixant ratxes de vent de 50 km/h

Una tempesta molt intensa avança entre València i Alacant deixant ratxes de vent de 50 km/h
AEMET
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 21 julio 2026 18:40

   VALÈNCIA, 21 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Una tempesta molt intensa i amb molts rajos està avançant entre entre València i Alacant deixant ratxes molt fortes de vent amb una velocitat mitjana de quasi 50 km/h, segons informa l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

   La tempesta està afectant amb més intensitat a la comarca valenciana de la Vall d'Albaida i sobre les 17.30 hores està penetrant a la Safor, per on eixirà al mar en la pròxima mitja hora.

   Aemet advertix que la durada de la tempesta és curta, però que cal tenir "molta atenció a les ratxes de vent" que són "molt forts".

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press