Mantenen un operatiu per a detindre els presumptes autors d'un doble homicidi a Elx

Archivo - Agent de la Guàrdia Civil
GUARDIA CIVIL - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 23 diciembre 2025 11:00

   ALACANT, 23 Dic. (EUROPA PRESS) -

   La Guàrdia Civil manté desplegat hui dimarts un operatiu per a detindre dos homes com a presumptes autors de l'homicidi de dos persones en una vivenda del terme municipal d'Elx, concretament a la zona del Pinet, segons han assenyalat fonts de l'institut armat consultades per Europa Press.

   Els fets van ocórrer ahir dilluns a la vesprada, cap a les 18.00 hores, i, a més dels dos morts, hi ha un ferit molt greu que roman ingressat en un centre hospitalari d'Elx, d'acord amb les mateixes fonts.

   Igualment, han apuntat que els presumptes autors, dos homes de nacionalitat polonesa, estan a l'interior de la vivenda on suposadament s'ha produït el succés i no hi ha indicis que tinguen armes.

   D'altra banda, han indicat que les dos persones mortes i el ferit són de nacionalitat alemanya. Els investigadors descarten que darrere dels fets hi haja un ajust de comptes, encara que les perquisicions continuen obertes per a determinar què ha pogut passar.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià