VALÈNCIA, 10 Dic. (EUROPA PRESS) -
El Mercat Central de València posa a disposició, des d'esta setmana, el seu servici a domicili de forma totalment gratuïta per als seus clients habituals que residixen en les zones afectades per la dana, amb la finalitat de facilitar-los la volta a la normalitat.
D'esta manera, els residents d'Albal, Aldaia, Alfafar, Benetússer, Catarroja, Massanassa, Paiporta, Picanya i Sedaví podran utilitzar este servici sense cost algun, una vegada per setmana per client en torn de vesprada, realitzant les seues compres de dilluns a dissabte, de forma presencial o per telèfon, a través de la web i l'app del Mercat Central, WhassApp o correu electrònic, segons ha indicat l'entitat en un comunicat.
Per a això, s'hauran de donar d'alta com a clients a través de la pàgina web del Mercat Central de València i indicar el nombre de client en realitzar la seua comanda en els llocs de venda adherits al Servici a domicili, que poden consultar en la web del Mercat.
D'altra banda, el Mercat Central de València s'ha sumat a la iniciativa 'Els nostres mercats tornen a brillar per Nadal', de Confemercats i la Confederació de Mercats Tradicionals d'Espanya (METRAE), amb la decoració del Mercat de Picanya.
La iniciativa recorda que "entre altres moltes coses, els mercats afectats per la dana van perdre els seus adorns de Nadal" i ha obert la porta a altres mercats espanyols perquè els ajuden mitjançant aquesta petita acció a "retornar-los la il·lusió, tant a ells com als seus clients, especialment als més xicotets".