Més Madrid valora si hi ha recorregut judicial amb la mascletà i critica que s'oculte l'expedient complet del contracte

Archivo - Arxiu - La portaveu de Més Madrid a l'Ajuntament, Rita Maestre, en roda de premsa
DAVID ARENAL (MÁS MADRID) - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 16 febrero 2024 17:02

   MADRID, 16 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La portaveu de Més Madrid a l'Ajuntament de la capital, Rita Maestre, ha avanat que la seua formació valorar, més enll del diumenge, "quin recorregut judicial pot tindre" la celebració de la masclet al Pont del Rei perqu "queden dos dies i el Govern municipal oculta a l'oposició, per també a la ciutadania, l'expedient complet del contracte, els informes i els permisos, si és que n'hi ha".

   La jutgessa del contenciós-administratiu nombre 8 de Madrid permetr a l'Ajuntament celebrar aquest diumenge la masclet al Pont del Rei, com ho resol en un acte dictat aquest divendres, al que va tindre accés Europa Press, en el qual denega a la protectora animal Salvando Peludos les mesures cautelars presentades per a paralitzar aquest esdeveniment pirotcnic propi de la Comunitat Valenciana.

   "És una decisió judicial que respectem encara que no compartim, per que, i aix és molt important ressaltar-ho, no entra en el fons de la qüestió", ha reaccionat Maestre en un comunicat.

    La cap de l'oposició en l'Ajuntament de Madrid ha remarcat que l'alcalde, José Luis Martínez-Almeida, "a dia de hui segueix sense facilitar la documentació de l'expedient". "Queden dos dies i el Govern li oculta a l'oposició, per també a la ciutadania, l'expedient complet del contracte, els informes, els permisos, si és que n'hi ha", ha enumerat.

   "L'única cosa que hem sabut hui és que ahir es va adjudicar a dit la pirotcnia per més de 46.000 euros a una empresa que ja es va anunciar al novembre en un contracte, per tant, que estava donat per endavant", ha advertit.

    Veient el "nivell d'improvisació, d'opacitat i de nyap administratiu amb el qual est actuant el govern d'Almeida", en Més Madrid tenen clar "que aquest tema no se'n va a acabar ací" i valoraran, "més enll del diumenge, quin recorregut judicial pot tindre".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press