La ministra Redondo veu "masclisme" en els "anacrònics" comentaris de Florentino Pérez a dones periodistes

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo.
Álex Cámara - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 13 mayo 2026 14:14

    MADRID, 13 May. (EUROPA PRESS) -

   La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, ha titllat de "masclisme" els comentaris del president del Reial Madrid, Florentino Pérez, cap a dones periodistes, que "són anacrònics".

   "Jo crec que a Espanya ja este tipus de comentaris són anacrònics i denoten l'edat. Jo espere que les generacions més joves també alcen la veu contra este masclisme anacrònic i una mica caspós", ha assegurat la ministra en declaracions a mitjans.

    Florentino Pérez es va referir ahir en roda de premsa a una periodista (Lola Hernández, de la cadena FOX) com "esta xiqueta" en donar-li la paraula i també va posar en dubte els coneixements sobre futbol d'una periodista del diari 'ABC' (María José Fuenteálamo).

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press