Mor el tenor Bernabé Martí, vidu de Montserrat Caballé

Archivo - Arxiu - El vidu de Montserrat Caballé, Bernabé Martí, en la celebración de la misa funeral en record a la cantant en la Catedral de Barcelona
David Zorrakino - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 18 marzo 2022 11:37

   BARCELONA, 18 Mar. (EUROPA PRESS) -

   El tenor aragons Bernabé Martí, vidu de la soprano Montserrat Caballé, s'ha mort aquest divendres als 93 anys a la seva casa de Barcelona, han informat fonts de la família a Europa Press.

   Bernabé (Villarroya de la Sierra, Saragossa, 1928) va actuar a diversos pasos d'arreu del món interpretant rols principals de grans peres com 'Rigoletto' de Giuseppe Verdi, 'Norma' de Vincenzo Bellini i 'Carmen' de Georges Bizet.

   El 1964 va contreure matrimoni amb Caballé (1933-2018), amb qui va tenir dos fills, i el 1985 es va retirar després de tres dcades als escenaris.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press