Mor una turista en precipitar-se des de 25 metres d'altura a la zona de Penya-roja de Gandia

Mor una jove en precipitar-se des d'uns 25 metres d'altura en la zona de la Penya-roja de Gandia (Valncia)
CONSORCIO BOMBEROS VALENCIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 17 enero 2024 18:41

   VALNCIA, 17 Ene. (EUROPA PRESS) -

   Una jove ha mort aquest dimecres en patir una caiguda des d'uns 25 metres d'altura a la zona de la Penya-roja de Gandia, segons han informat des del Consorci Provincial de Bombers de Valncia.

   Els fets s'han produt a sobre les 14.50 hores, quan una jove ha patit una caiguda. Es tractava d'una turista que es trobava al costat de la seua parella, un jove també estranger, han detallat des del cos provincial.

   Fins al lloc s'ha mobilitzat sergent de bombers de Gandia i un grup de rescat en altura (GERA) amb helicpter V-990 del Consorci i metge.

   A l'arribada dels efectius, la Policia Local i la Nacional de Gandia es trobaven realitzant tasques de reanimació a la jove, que ha continuat la metgessa de l'helicpter. No obstant aix, únicament s'ha pogut confirmar la defunció de la jove.

   Després de ser autoritzats per la Policia, els efectius del Consorci de Bombers han traslladat el cos sense vida en helicpter fins a una zona accessible per a ser transferit a l'equipe forense.

   Per la seua banda, el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgncies (CICU) ha mobilitzat una unitat del SAMU, una unitat SVB i metge d'Atenció Primria, que ha assistit per crisi d'ansietat a un home de 30 anys que ha sigut traslladat a l'Hospital Francesc de Borja de Gandia, han informat fonts sanitries.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press