Morant critica l'"escàndol" de l'habitatge públic a Alacant: "Al PP només li interessa quan servix als seus interessos"

Archivo - Arxiu - La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant. Arxiu.
Marta Fernández - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 29 enero 2026 14:41

   VALÈNCIA, 29 Ene. (EUROPA PRESS) -

   La ministra de Ciència i Universitats i secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha criticat l'"escàndol" de l'habitatge públic a Alacant i ha recalcat que "l'única promoció d'habitatge de protecció construïda a Alacant en els últims 25 anys ha sigut repartida entre regidors, tècnics municipals i familiars del Partit Popular".

    Al seu juí, això "demostra que al PP només li interessa l'habitatge quan servix a interessos propis".

    Així ho ha manifestat la líder dels socialistes valencians durant una visita a Xiva a preguntes dels mitjans sobre la notícia publicada per 'Información' que afirma publicat que la regidora d'Urbanisme, la 'popular' Rocío Gómez; els dos fills de la directora general d'Organització Interna, Contractació Pública i Gestió de Fons, María Pérez-Hickman, i un arquitecte municipal d'Urbanisme "han adquirit i tenen escripturades al seu nom quatre d'estos habitatges".

   "Un dia més queda clar que l'habitatge no és una prioritat per al Partit Popular", ha enlletgit la ministra, que ha assegurat que este cas evidencia "per a què servix l'escassa política d'habitatge que practica la dreta quan governa".

    Diana Morant ha assenyalat que "el PP no només és incapaç de construir habitatge públic a la Comunitat Valenciana, sinó que a més, quan ho fa, adjudica estos habitatges a càrrecs del propi partit".

    Davant d'esta situació, ha advertit que "els i les socialistes estarem vigilants i actuarem davant d'una pràctica que és absolutament denunciable".

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià