Nogueras manté el rebuig a la reducció de la jornada laboral: "És absolutament nociva"

Archivo -  La portaveu de Junts al Congrés, Miriam Nogueras
Fernando Sánchez - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 10 septiembre 2025 12:09

   BARCELONA, 10 Sep. (EUROPA PRESS) -

   La portaveu de Junts al Congrés, Miriam Nogueras, ha assegurat que mantenen el seu rebuig al projecte de llei de reducció de la jornada laboral del Govern central perquè és "absolutament nociva".

   "El Govern central no vol veure ni vol entendre la realitat del teixit productiu i empresarial de Catalunya, raó per la qual nosaltres mantenim l'esmena a la totalitat. La llei és absolutament nociva i l'acabaran pagant els de sempre", ha destacat en una entrevista a Catalunya Ràdio recollida per Europa Press.

   Segons Nogueras, l'executiu espanyol no coneix la realitat de Catalunya "perquè el mecànic del poble no és el propietari de Ferrari, el perruquer del poble o la persona que talla el cabell no és el propietari de L'Oréal, perquè el carnisser no és l'amo de Mercadona i perquè l'emprenedor que ha impulsat un negoci no és Elon Musk".

   Així, ha demanat respecte per als empresaris catalans que generen "una riquesa que permet que hi hagi l'estat del benestar", fixar-se en les dades i no legislar a colp de titular com, a parer seu, fa el Govern central.

FISCAL GENERAL

   En relació amb el fet que el Tribunal Suprem hagi enviat a juí el fiscal general de l'Estat, Álvaro García Ortiz, Nogueras ha considerat que Espanya patix un problema estructural a nivell judicial: "Hi ha molts jutges que volen fer política i molts polítics que volen ser jutges. Si hi ha jutges que volen fer política, que munten un partit polític".

   Així, ha reclamat elevar el discurs i ha deixat clar que no confia "ni en els uns ni en els altres", ha afegit.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press