Page veia a Zapatero com "un poc desastre amb les seues despeses" i proposa regular les activitats dels expresidents

El president de Castella La-Mancha Emiliano García-Page, durant un esmorzar informatiu d'Europa Press, en l'Hotel Intercontinental Madrid, a 3 de juny del 2026, a Madrid (Espanya).
CARLOS LUJAN / EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: miércoles, 3 junio 2026 11:11

   Creu que les seues implicacions amb Veneçuela li han passat factura a la seua figura pública: "Tens possibilitats que la gent pense mal"

   MADRID/TOLEDO, 3 Jun. (EUROPA PRESS) -

   El president de Castella-la Mancha, Emiliano García-Page, ha reconegut que li dol "una barbaritat" la imputació de l'expresident del Govern José Luis Rodríguez Zapatero en el 'cas Plus ultra', perquè ha dit que mai se li va imaginar "en este paper econòmic" i li veia "un poc desastre en les seues despeses". No obstant això, ha proposat un marc normatiu per a regular les activitats dels excaps de l'Executiu.

   Així s'ha pronunciat Page en els Esmorzars Informatius d'Europa Press sobre la situació judicial de Zapatero, on ha dit que espera "ardentment" que l'expresident del Govern aclarisca aquest assumpte quan vaja a declarar en el jutjat.

   De fet, ha assenyalat que vol reconciliar-se amb la "imatge" que té de Zapatero, encara que ha reconegut que "mai" ha estat d'acord en les seues implicacions amb Veneçuela: "Si tu t'impliques amb un règim que és una dictadura corrupta, doncs d'entrada té moltes possibilitats que la gent pense malament".

   En qualsevol cas, Page ha fet una reflexió sobre la figura dels expresident del Govern i ha alertat que a Espanya encara no s'ha pres "consciència" que hi ha regular "a fons" les seues activitats quan deixen l'Executiu.

NINGÚ EVITA A UN PRESIDENT DEL GOVERN

   I és que el president de Castella-la Manxa ha llançat una proposta per a adaptar el marc legal a les activitats dels excaps de l'Executiu, més enllà que tinguen el "dret" a fer els seus negocis quan isquen de la Moncloa.

   "Ningú deixa de posar-se al telèfon amb un expresident", ha postil·lat Page sobre els negocis de Zapatero, alhora que ha tornat a rebutjar les implicacions de l'excap de l'Executiu amb el règim de Veneçuela.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press