Pérez Llorca: "El 29N, els valencians tindrem una nova oportunitat per a decidir el nostre futur"

El president de la Generalitat Valenciana, Juanfran Pérez Llorca, en imatge d'arxiu
Rober Solsona - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 5 octubre 2026 10:34

   VALÈNCIA, 5 Oct. (EUROPA PRESS) -

   El president de la Generalitat, Juanfran pérez Llorca, s'ha pronunciat en un missatge de X sobre la decisió del president del Govern, Pedro Sánchez, d'anunciar en una declaració institucional en el Palau de la Moncloa la convocatòria d'eleccions generals per al pròxim 29 de novembre. "El 29N, els valencians tindrem una nova oportunitat per a decidir el nostre futur", ha indicat.

   El cap del Consell ha subratllat que es convoquen les eleccions "per fi" i afig: "Per fi, l'oportunitat de posar fi a anys de marginació de la Comunitat Valenciana baix el Sanchisme i reclamar el lloc que ens correspon".

   Així ho ha assenyalat Pérez Llorca en el missatge després de l'anunci de Sánchez, i prèviament a rebre en visita institucional en el Palau de la Generalitat al president de la ciutat autònoma de Ceuta, Juan Jesús Vivas.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press