La Policia deté a cinc persones per l'assalt violent a un habitatge a Alacant i intervé cinc armes de foc

Archivo - Detingut a Alacant un home cercat per Països Baixos per delictes sexuals a menors
POLICÍA NACIONAL - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 28 enero 2026 10:33

   ALACANT, 28 Ene. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a cinc persones, quatre a Alacant i una a Elx, i han intervingut cinc armes de foc, en una operació que va arrancar després de l'assalt a un habitatge a Alacant per part d'un home armat amb una pistola.

   Un home va cridar al CIMACC-091 i va explicar que li havien assaltat en la seua pròpia casa i amenaçat amb un arma de foc, i que, després d'un fort forcejament, l'arma de l'assaltant va caure al sòl i, en veure's desarmat, va fugir del lloc.

   Quan els agents van arribar a l'habitatge, a més de trobar l'arma municionada i en condicions de ser disparada, també van trobar en el lloc un rotllo de cinta plàstica d'embalatge i una borsa de brides, segons ha detallat la Policia Nacional en un comunicat.

   Davant de la gravetat dels fets relatats per la víctima, la intervenció d'un arma de foc perfectament funcional i d'útils per a la immobilització de la víctima, els agents van iniciar una investigació per a l'esclariment dels fets.

   Després de diverses gestions policials, els agents van identificar a l'home que presumptament havia assaltat l'habitatge, un home de 39 anys d'edat que, després de diverses comprovacions, va ser localitzat finalment a Elx i detingut per la presumpta comissió dels delictes de robatori amb violència, detenció il·legal i tinència il·lícita d'armes.

MÉS DETENCIONS

   Durant la investigació, els agents van comprovar que a més de l'home detingut hi havia diverses persones més relacionades amb els fets, concretament tres homes d'entre 44 i 49 anys d'edat. Segons les investigacions, presumptament van planejar junt amb el primer investigat assaltar el domicili, immobilitzar a la víctima i robar-li.

   Una vegada identificats plenament els tres homes, van ser localitzats pels agents i detinguts per la presumpta comissió dels delictes de robatori amb violència, detenció il·legal i tinència il·lícita d'armes.

INTERVENCIÓ DE MÉS ARMES

   Finalment, i després de realitzar altres comprovacions, els agents van realitzar una inspecció policial en un comerç d'Alacant relacionat amb un dels investigats, en el qual els agents van trobar i van intervenir quatre armes de foc i van detenir a la responsable de l'establiment, una dona de 43 anys d'edat, per la presumpta comissió d'un delicte de tinència il·lícita d'armes.

   Els cinc detinguts, després de la pràctica de les diligències policials, han sigut posats a la disposició del Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia d'Alacant qui va decretar l'immediat ingrés a la presó per als quatre homes detinguts. La dona detinguda ha quedat en llibertat.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià