Renfe suspèn tres servicis de llarga distància entre Catalunya i la Comunitat Valenciana davant l'avís roig per pluges

Archivo - Arxiu - Trens
Gustavo Valiente - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 1 octubre 2026 16:55

   VALÈNCIA, 1 Oct. (EUROPA PRESS) -

   Renfe ha suspès tres servicis de llarga distància entre Catalunya i la Comunitat Valenciana prevists per a la vesprada d'este dijous davant de l'avís roig activat per l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) en part d'ambdues comunitats, segons han informat a Europa Press fonts de l'operadora ferroviària.

   En concret, han detallat que no circularan els Euromed amb eixida a les 16.37 hores d'Alacant, el de Figueres de les 17.04 hores i el de Barcelona de les 20.15 hores.

   Renfe ja havia avisat que, a causa de les condicions meteorològiques adverses, el servei ferroviari podria veure's especialment afectat i ha informat durant el dia que ha habilitat canvis i anul·lacions sense cost. També ha recordat als usuaris que si el seu tren està afectat rebran un SMS/Mail amb tota la informació a les dades de contacte associats a la reserva.

   L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha elevat a roig l'avís per pluges i tempestes en les províncies de Castelló, València i Tarragona. En tot el litoral de Castelló es preveu pluges que puguen arribar als 250 litres per metre quadrat de precipitació acumulada en 12 hores (fins al divendres a les 11.59 hores) i de 180 l/m2 en el litoral nord de València (fins a les 1.59 del divendres). En part del territori també es poden registrar precipitacions de fins a 90 l/m2 en una hora.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press